Działy: PR, digital, studio graficzne, strategia
Klient: Bonair / Fellowmind Poland
Bonair – polska firma z 30 letnim doświadczeniem, która implementuje aplikacje biznesowe tworzone przez Microsoft, będąc jednocześnie czołowym partnerem Microsoft w Polsce staje się częścią międzynarodowej grupy Fellowmind – partnera Microsoft w Europie. Dołączenie Bonair do Fellowmind oraz późniejszy rebranding, otwiera przed przedsiębiorstwem wiele nowych możliwości – jednak komunikacją o zaletach zmian trzeba odpowiednio zarządzić.
Największą potrzebą była konieczność szybkiego zbudowania relacji ze środowiskiem mediowym, gdyż firma do tej pory nie komunikowała się proaktywnie. Intensywne działania zbudowane wokół marki Bonair należało przenieść na nową firmę Fellowmind, która do tej pory nie działała w Polsce.
Kolejnym wyzwaniem były działania budujące markę pracodawcy. Środowisko IT znane jest z konkurencyjnych warunków pracy i związanej z tym trudnością w pozyskaniu nowych pracowników. Atrakcyjne wynagrodzenie i różnorodność benefitów pozapłacowych stała się codziennością – pracowników trzeba więc pozyskać w inny sposób.
Zarówno indywidualne aranżacje w kluczowych mediach, jak i intensywne działania z zakresu szeroko rozumianego media relations pozwoliły nam dotrzeć z kluczowymi informacjami na temat marki do szerokiego grona odbiorców. Materiały na temat rebrandingu ukazały się nie tylko w mediach biznesowych o zasięgu ogólnokrajowym, ale także na portalach technologicznych oraz informacyjnych.
Odpowiedzią na potrzeby Fellowmind okazała się Akademia Zmiany Kwalifikacji. Chcąc dotrzeć do potencjalnych pracowników stworzyliśmy przestrzeń, która stanowiła odpowiedź dla każdej osoby poszukującej nowych wyzwań zawodowych w ramach konkretnych obszarów eksperckich. Do naszej strony kierowaliśmy grupę docelową przy pomocy kampanii na Facebooku oraz Google. Dodatkowo doskonale wiemy, że nic tak nie przekonuje odbiorcy, jak prawdziwe doświadczenia. Przedstawiliśmy historie pracowników, przekazaliśmy korzyści wynikające z udziału w Akademii w formie filmów, pokazaliśmy fragment wewnętrznego życia firmy.