Healthy Cities

Przeprowadziliśmy szereg działań w ramach inicjatywy Healthy Cities, która łączy wszystkie działania Grupy LUX MED z obszaru edukacji proekologicznej i prozdrowotnej. W ramach akcji komunikowaliśmy miesięczne wyzwanie, polegające na podejmowaniu aktywności fizycznej, którą da się przeliczyć na kroki. Projektem, który wpisuje się w kampanię Healthy Cities jest także Indeks Zdrowych Miast, czyli największy ranking oceniający kondycję 66 polskich miast.

Realizacja kampanii: strategia działań, proaktywne prowadzenie biura prasowego (indywidualne aranżacje, komentarze eksperckie, informacje prasowe), działania w mediach społecznościowych, przygotowanie webinaru, komunikacja z interesariuszami, budowanie sojuszy społecznych.

KPI

  • Dotarcie z wyzwaniem Healthy Cities do 9 tys. osób
  • Posadzenie blisko 80 tys. drzew (9 ha) w ramach wolontariatu pracowniczego
  • Ponad 800 publikacji na temat akcji Healthy Cities w mediach, blisko 1,7 mln zasięgu i niemal 2 mln AVE
  • Zbudowanie sojuszu z samorządami (66 miast na prawach powiatu)  w ujęciu wypracowania Indeksu Zdrowych Miast (webinar, komunikacja SoMe, media lokalne)

Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!

Wyślij wiadomość na:
Łódź
Gdańska 47/49, bud. D
90-729 Łódź
Warszawa
Modra 92c
02-661 Warszawa
Skontaktuj się z nami Z przyjemnością odpowiemy
na Twoje pytania!

    Administratorem Twoich danych osobowych jest
    38PR & CONTENT COMMUNICATION SP Z O O
    90-729 Łódź, ul. Gdańska 47/49