Wyzwanie było jasne – dołączyć do grona najważniejszych ekspertów dla mediów biznesowych i branżowych. A działania zaczęliśmy w trudnych i niepewnych czasach – na samym początku pandemii. Efektem prac jest stała ekspozycja liderów SM Mlekpol w topowych polskich mediach i na wydarzeniach gospodarczych.
Siła eksperckości w mediach biznesowych i branżowych
Realizacja kampanii: strategia działań, strategia pozycjonowania wiodących ekspertów, realizacja eventu korporacyjnego – konferencja prasowa, stałe działania media relations, budowanie eksperckości na wydarzeniach biznesowych i branżowych, wdrożenie jakościowych i wysokozasięgowych narzędzi: TV, radio, podcasty. Wsparcie komunikacji wewnętrznej i kryzysowe.
KPI
- Lider komunikacji korporacyjnej w branży – pozycja osiągnięta w niespełna 12 miesięcy (500+ publikacji, 4 mln dotarcia)
- Obecność ponad 50 dziennikarzy na konferencji prasowej, której efektem było ponad 100 publikacji, AVE 1 mln zł