Przyszłość motoryzacji jest elektromobilna

Ogłoszenie partnerstwa technologicznego z liderem technologii branży motoryzacyjnej – Geely Holding – nie mogła przejść bez echa. Realizacja wydarzenia obejmowała przede wszystkim: rzetelne działania korporacyjne, budowanie eksperckości przedstawicieli EMP, a w szczególności budowaniu wiedzy społeczeństwa na temat słuszności projektu

Realizacja kampanii: strategia działań, strategia pozycjonowania i przygotowanie ekspertów wewnętrznych, personal branding na LinkedIn, budowa sojuszy społecznych i pozyskanie ekspertów zewnętrznych, eventy korporacyjne  w tym ogłoszenie partnera technologicznego projektu, z udziałem gości na poziomie ministerialnym, komunikacja antykryzysowa, współpraca z samorządem lokalnym, materiały wizerunkowe, prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych.

KPI

Ponad 40 redakcji biorących udział w konferencji, 400 publikacji (w tym 18 materiałów TV i ponad 50 radiowych), 15 mln dotarcia, ponad 3 mln AVE. Tylko w tygodniu od dnia konferencji!

Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!

Wyślij wiadomość na:
Łódź
Gdańska 47/49, bud. D
90-729 Łódź
Warszawa
Modra 92c
02-661 Warszawa
Skontaktuj się z nami Z przyjemnością odpowiemy
na Twoje pytania!
[contact-form-7 id="296" title="Formularz kontaktowy - Ogólny"]