PR produktowy
Spersonalizowana komunikacja, która zwiększa świadomość produktu i wspiera jego sprzedaż
Naszym zdaniem kluczowa jest siła insightu – to od niego wszystko się zaczyna, na nim budujemy wielowątkową komunikację, której efekty odzwierciedlają ustalone KPI. Niezbędny jest też inspirujący content, dlatego pisujemy produkt w angażującą treść, którą skutecznie dystrybuujemy i wykorzystujemy w innych działaniach (marketingowych, sprzedażowych, reklamowych).
Nasz Content Team dba o stałe relacje na wielu płaszczyznach (współpraca z ekspertami/KOL, mediami, organizacjami, influencerami). Dzięki temu docieramy do konsumentów poprzez różnorodne narzędzia i kanały oraz budujemy doświadczenie z produktem, pokazując jego korzyści i wartości, wpisując go w trendy lub je kreując.
Zapewniamy spersonalizowane podejście w odpowiedzi na oczekiwania, które jest coraz ważniejsze w lejku sprzedaży. Nasze kampanie zawierają zawsze tzw. „ludzki filtr”. Tworzymy akcje produktowe B2B i B2C, ale przede wszystkim Human2Human, bowiem w dotarciu do konsumentów liczy się człowiek, któremu ufamy.
- Strategia komunikacji marki
- Influencer marketing
- Budowanie relacji z key opinion leaders
- Niestandardowe akcje produktowe B2B i B2C
- Zawieranie sojuszy społecznych
- Sesje, materiały graficzne i wideo
- Media relations
- Komunikacja kryzysowa