Media
Dzięki pracy działu Media dobieramy odpowiednie kanały komunikacji, dokładnie dopasowane do specyfiki danego klienta.
Dokonujemy selekcji tytułów prasowych, programów telewizyjnych czy platform internetowych w ten sposób, aby prezentowany tam produkt bądź usługa trafiał do przedstawicieli ściśle określonej grupy docelowej. Dzięki tym działaniom dystrybuowane komunikaty są precyzyjne oraz maksymalnie spersonalizowane. Nasza codzienna praca to także lokowanie produktów we wszystkich środkach przekazu, co pozwala współpracującym z nami markom trafiać do podświadomości odbiorców, bez zastosowania tradycyjnej reklamy.
W dziale Media dbamy o obecność naszych Klientów oraz ich marek i produktów w każdym z rodzajów mediów. Odpowiadamy za ich zakup, reklamy oraz sponsoring. Tworzymy strategie działań w mediach, odpowiadamy za kampanie outdoorowe i natywne, a także za lokowanie produktów w programach telewizyjnych.
- Strategie mediowe
- E-PR
- Kampanie natywne
- Audycje tailor made
- Lokowanie produktu w programach telewizyjnych
- Zakup mediów: prasa, radio, tv, outdoor, digital
- Kampanie sponsorskie w telewizji i radiu
- Działania niestandardowe w mediach online
- Projekty dedykowane