Początkowe działania zakładały zmianę percepcji postrzegania firmy – z przedsiębiorstwa archiwizacyjnego na lidera transformacji cyfrowej. Nie tylko udało się to postrzeganie zmienić, ale również zająć i utrzymać miejsce komunikacyjnego lidera. Każdego miesiąca najważniejsze media biznesowe powołują się na dane Iron Mountain, które stały się branżowym benchmarkiem.
Lider rynku – wypracowanie i utrzymanie pozycji
Realizacja działań – z roku na rok zakres działań Agencji jest nieustannie poszerzany. Obecnie obejmuje: przygotowywanie corocznej strategii działań, proaktywną komunikację marki z interesariuszami i mediami, wsparcie komunikacji marketingowej, zarządzanie profilami w mediach społecznościowych, zarządzanie komunikacją kryzysową, wsparcie działu sales w zakresie komunikacji produktowej.
KPI
- Ilościowe – niemal 500 publikacji biznesowych i branżowych rocznie
- Jakościowe – zmiana pozycjonowania firmy, docieranie z komunikacją do klienta biznesowego, wyznaczanie rynkowych trendów