Kampania #UNICEFdlaBiznesu

Wspólnie z UNICEF Polska realizowaliśmy kampanię „Razem dla innych, razem dla siebie”, skierowaną do biznesu. Jest ona odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska chciał odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu. Pokazuje, że obie zaangażowane strony mogą sobie wzajemnie coś dać.

Wyznaczamy nowe standardy współpracy pomiędzy światem biznesu, a organizacjami humanitarnymi.

Punktem wyjścia było wideo-zaproszenie do udziału w projekcie, opublikowane na portalu Linkedin – platformie społecznościowej najbliższej grupy docelowej kampanii. Film miał na celu zachęcenie do włączenia się w akcję #UNICEFdlaBiznesu.
Sukcesem kampanii było zaangażowanie, w stosunkowo krótkim czasie (2 tygodnie), kilkunastu firm, zarówno tych posiadających strategie i doświadczenie w dziedzinie działań społecznie odpowiedzialnych, jak i mniejszych, które dopiero planują zaangażować się w obszar CSR, w tym we współpracę z sektorem NGO: Credit Agricole Bank Polska, Digital Care Group, FEYENALLY (najnowszy startup byłego prezesa PizzaPortal – Piotra Kruszyńskiego), Glovo, Grupa LUX MED, Kaufland Polska, Kubota, Legimi, PAGEN, PayU oraz x-kom. Poświęcili oni dwa dni na kreatywne warsztaty przygotowane i poprowadzone przez trenerów biznesu – Piotra Piaseckiego i dr Joannę Heidtman. Efektem ich dyskusji, licznych praktycznych przykładów i wymiany doświadczeń jest przewodnik dla biznesu: „NGO i biznes. Partnerstwo czy jednostronna korzyść?”, który można pobrać bezpłatnie ze strony UNICEF Polska. Dostępny jest w dwóch wersjach językowych. Co ważne – to materiał uniwersalny, który pokazuje jak biznes może współpracować z szeroko pojętym NGO, a nie tylko z UNICEF Polska.

Ponadto w toku kampanii zrealizowana została seria podcastów, w które zaangażowało się studio Voice House Jarosława Kuźniara, który prowadził inspirujące rozmowy o pomaganiu, z gośćmi z UNICEF Polska, ale też świata biznesu. Przez cały czas trwania kampanii prowadzone były też intensywne działania PR – w mediach tradycyjnych oraz kanałach SoMe – UNICEF Polska, jak również zaangażowanych w kampanię firm.

Kampania trwała 3 m-ce i przełożyła się na ponad 40 wartościowych publikacji – głównie w mediach biznesowych oraz na portalach o tematyce CSR.

Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!

Wyślij wiadomość na:
Łódź
Gdańska 47/49, bud. D
90-729 Łódź
Warszawa
Modra 92c
02-661 Warszawa
Skontaktuj się z nami Z przyjemnością odpowiemy
na Twoje pytania!

    Administratorem Twoich danych osobowych jest
    38PR & CONTENT COMMUNICATION SP Z O O
    90-729 Łódź, ul. Gdańska 47/49