Healthy Cities

Wspólnie z Grupą LUX MED zrealizowaliśmy wyzwanie Healthy Cities, które polegało na zachęcaniu do aktywności fizycznej w trosce o zdrowie i planetę. Do udziału w akcji zaprosiliśmy 66 miast na prawach powiatu oraz 100 firm. Zasada była prosta – przez cały czerwiec uczestnicy mieli podejmować aktywność fizyczną, którą da się przeliczyć na kroki. Można było spacerować, biegać, a nawet… tańczyć. Chcieliśmy udowodnić, że dosłownie (i w przenośni) małe kroki znaczą naprawdę wiele. O idei akcji było głośno zarówno w mediach ogólnoinformacyjnych, lifestylowych, jak i branżowych.

Uczestnicy wyzwania wykonali przez cały czerwiec aż 1,5 miliarda kroków

Jak wynika z założeń Grupy LUX MED podejmowanie działań profilaktycznych zarówno w trosce o zdrowie, jak i przyszłość planety jest konieczne. Zmiany klimatu, rosnące zanieczyszczenie środowiska, ale i siedzący tryb życia sprawiły, że zdecydowaliśmy się stworzyć akcję bazującą na dwóch filarach – zdrowym człowieku i zdrowym środowisku.

Przygotowaliśmy dla uczestników cały zestaw narzędzi, który pozwolił wprowadzić zdrowe nawyki w codzienne życie. Przed rozpoczęciem wyzwania powstała dedykowana, bezpłatna aplikacja, w której można było monitorować swoje postępy, ale także integrować się ze społecznością, którą się reprezentowało. Oprócz tego zadbaliśmy o odpowiednie przygotowanie merytoryczne – zarówno mieszkańcy, jak i pracownicy mieli dostęp do artykułów z dziedziny zdrowego stylu życia i ekologii.

Chcieliśmy udowodnić, że miesięczne wyzwanie jest idealną okazją do tego, żeby wdrożyć w życie jeden dobry nawyk, który przyczyni się do poprawy kondycji, samopoczucia, ale i pozytywnie wpłynie na stan naszej planety. Sportowa rywalizacja, która toczyła się dwutorowo – w miastach i firmach – była napędzana rywalizacją o nagrody. Dla najaktywniejszych samorządów został przygotowany Zielony Budżet obywatelski, czyli środki finansowe na dowolnie wybraną inicjatywę, a zwycięskie firmy będą mogły w ramach nagrody posadzić własne, firmowe lasy.

Relacje z samego wyzwania, jak i jego podsumowanie, uzupełnione o komentarze Anny Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED, spotkały się z dużym zainteresowaniem mediów tradycyjnych i internetowych. Działania z zakresu CSR były opisywane i komentowane przez media branżowe. Natomiast przygotowany przez nas wspólnie z Kajetanem Duszyńskim – Mistrzem Olimpijskim wideoporadnik dotyczący roli rozgrzewki, diety czy prawidłowego ubioru został opublikowany na oficjalnym profilu Grupy LUX MED oraz wysłany do blisko 8 tys. pracowników z firm biorących udział w akcji.

Wyzwanie Healthy Cities w liczbach:

  • 1 miesiąc aktywności – zbieranie kroków trwało przez cały czerwiec,
  • 1,2 tys. mieszkańców z 66 miast na prawach powiatu,
  • 7,8 tys. pracowników ze 100 firm w całej Polsce,
  • 1,5 mld kroków wykonanych w ramach wyzwania,
  • 1 mln km, czyli 27 okrążeń wokół Ziemi,
  • 60 tys. zł od Grupy LUX MED dla trzech zwycięskich miast,
  • 100 tys. drzew, czyli 9 ha lasów posadzonych przez trzy zwycięskie firmy.

Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!

Wyślij wiadomość na:
Łódź
Gdańska 47/49, bud. D
90-729 Łódź
Warszawa
Modra 92c
02-661 Warszawa
Skontaktuj się z nami Z przyjemnością odpowiemy
na Twoje pytania!

    Administratorem Twoich danych osobowych jest
    38PR & CONTENT COMMUNICATION SP Z O O
    90-729 Łódź, ul. Gdańska 47/49