Poznaj
38Content Communication

Nasz zespół to ponad 40-osobowa grupa zaangażowanych, pozytywnie nastawionych do życia osób, które swoją pracę wykonują z pasją i pełnym profesjonalizmem. Oto Zarząd i kadra managerska naszej agencji:

Katarzyna Życińska
CEO

Śmiało mogę powiedzieć, że jestem zakochana w mojej pracy. Od przeszło 20 lat mam szczęście pracować dla marek, które cenię i lubię. Współpracuję z ludźmi, którzy mnie inspirują i których szanuję. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyłam w holdingu mediowym EUROZET, grupie mediowej Starcom MediaVest oraz firmie FERAX, gdzie budowałam marketing dla marki GATTA. Marketing, reklama i PR to obszary, które cały czas mnie inspirują i podnoszą poprzeczkę do coraz ciekawszych działań.

Zbigniew Badziak
COO

Moim ulubionym medium od lat jest telewizja. Towarzyszyła mi od wczesnego dzieciństwa, ale zakochałem się w niej bez pamięci na początku lat 90-tych. Miałem to szczęście, że tuż po studiach trafiłem do TVP, która jako pierwsza zaczęła wyznaczać standardy na polskim rynku reklamy. Po 18 latach uznałem jednak, że czas na zmiany. W 2012 roku zająłem się własną działalnością doradczo-konsultingową. Moją kolejną miłością stał się product placement, a następnie PR.

Grzegorz Jarosz
CFO

Z branżą reklamową i mediami jestem związany od 1995 roku, a więc tak naprawdę od początku jej istnienia w Polsce. Pierwsze doświadczenie zdobywałem, pracując w Radiu Zet i Starcom MediaVest Group. Następnie tworzyłem sprzedaż regionalną Grupy TVN i budowałem jedną z pierwszych firm zajmujących się na rynku polskim działaniami product placement. Uwielbiam wskaźniki mediowe, excel i ciągi liczb. Pasjonują mnie nowe trendy w mediach. Nie lubię stać w miejscu.

Martyna Solińska - Strategy Director
Martyna Solińska
Strategy Director
Z branżą PR jestem związana od 2005 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w łódzkich i warszawskich agencjach public relations. Specjalizuję się w PR produktowym i korporacyjnym. Zaplanowałam i zrealizowałam kilkadziesiąt kampanii komunikacyjnych dla firm z branż m.in.: wyposażenia wnętrz, FMCG, outsourcingowej, IT, finansowej, reklamowej, HORECA, deweloperskiej, odzieżowej oraz prowadziłam działania PR na rzecz programów telewizyjnych.
Marcin Zieliński - Group Strategy Director
Marcin Zieliński
Group Strategy Director
Socjolog z wykształcenia, strateg z zamiłowania. Z branżą komunikacyjną jestem związany od 15 lat. Tworzyłem i wdrażałem strategię komunikacji m.in. dla ING, PKO BP, Aviva, KP, Inogy, Mondelez, Spedimo, Puckie Hospicjum pw. Św. Ojca Pio. Mam na koncie statuetki w konkursie Effie oraz KTR. Od 2022 jestem wykładowcą Akademii LSPR z zakresu content marketingu.
Maciej Tyran - Head of Design
Maciej Tyran
Head of Design
Przygodę z reklamą zacząłem w 2007 od projektowania reklamy outdoorowej. Z biegiem czasu zdobywałem, doświadczenie pracując w kilku łódzkich agencjach. Pracowałem między innymi dla sieci Accor Hotel, eService, a także Portu Lotniczego w Łodzi. Za kluczowe kierunki w projektowaniu obrałem branding, komunikację wizualną marek oraz webdesign. Nie boję się wyzwań, także w innych dziedzinach projektowania graficznego. W 38Content Communication odpowiadam za organizację oraz rozwój oferty i portfolio Studia Projektowego.
Justyna Giers - PR&Communication Director
Justyna Giers
PR&Communication Director
Moja przygoda z branżą rozpoczęła się w 2010 r., kiedy w ramach odbycia praktyk studenckich trafiłam do jednej z warszawskich agencji. I tak praca w PR stała się ważną częścią mojego życia – polubiłam to, co robię. Uwielbiam ciągłe poznawanie nowych osób, które inspirują i uczą – nie tylko na płaszczyźnie zawodowej. Realizowałam liczne działania z zakresu PR produktowego i korporacyjnego. Szczególnie bliskie są mi kampanie o charakterze społeczno-edukacyjnym oraz projekty dla klientów z branży farmaceutycznej i medycznej. Obecnie mam okazję rozwijać się przy prowadzeniu kampanii contentowych. Swoje doświadczenie zdobywałam koordynując projekty m.in. dla Centrum Medycznego Damiana, Bausch Health Poland (Diosminex, Hyal), Teva Pharmaceuticals Polska (Flegamina), Grupy Polpharma (kampania „Ciśnienie na życie”), Krajowej Rzemieślnicza Izby Optycznej, Sanofi (kampania „interAKTYWNIE po zdrowie”), Medicover Stomatologia, Medicover Szpital, Puckiego Hospicjum pw. Św. Ojca Pio Ks. Jana Kaczkowskiego, Whirlpool Polska. Prywatnie jestem miłośniczką literatury polskiej (m.in. twórczości M. Hłaski, A. Osieckiej, O. Tokarczuk). Kocham kino (głównie dramaty, komediodramaty), teatr, długie spacery, morze i włoską kuchnię.
Justyna Kalinowska - PR&Communication Director
Justyna Kalinowska
PR&Communication Director
Mam ogromne szczęście, że to, co robię, jest również moją wielką pasją. Od ponad 8 lat działam w obszarach komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, employer brandingu, personal brandingu i CSR. Wykształcenie polonistyczne, językoznawcze oraz w zakresie komunikacji zewnętrznej zdobywałam na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytecie Łódzkim, a także Uniwersytecie Lublańskim w Słowenii. Ukończyłam również menedżerskie studia podyplomowe na Politechnice Łódzkiej. W trakcie wieloletniej pracy w łódzkich agencjach oraz wewnątrz korporacji tworzyłam i wdrażałam strategie z branż nieruchomości, IT, farmaceutycznej, outsourcingowej oraz ochrony środowiska dla klientów, takich jak: Grupa Skanska, Aflofarm Farmacja Polska, Marek Belka, Empik Foto, Iron Mountain Polska czy Instytut Ochrony Środowiska. Zawodowo skupiam się na rozwoju i poszerzaniu swoich kompetencji PR-owych i managerskich, a prywatnie spełniam się jako mama 2-letniej Anielki, dogloverka i miłośniczka podróży. Kocham zwiedzać, odkrywać i poznawać, zwłaszcza Azję i jej smaki kulinarne. Równie mocno uwielbiam Barcelonę, w której stawiałam pierwsze kroki jako PR-owiec.
Rafał Taranowski - Media Traffic & Buying Director
Rafał Taranowski
Media Traffic & Buying Director
Od ponad dwudziestu lat pracuję na tzw. rynku mediów. Moim pierwszym żywiołem była telewizja, w której odkrywałem czym naprawdę jest komunikacja i jak to medium może pracować na potęgę marek komercyjnych. Kilka lat temu doświadczenia związane z telewizją wzbogaciłem o kolejne wyzwania i okazało się, że poza telewizją jest sporo tak samo efektywnych możliwości realizacji wyjątkowych kampanii promocyjnych. Realizacja projektów 360 stopni stała się faktem, a w prowadzonych działaniach pojawiło się także radio, outdoor oraz online. Negocjowanie warunków zakupu mediów zabiera mi mnóstwo czasu, ale zawsze trochę pozostaje na sport, Netflixa i relaks w ulubionej Azji.
Sprawdź nasze kompetencje

Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!

Wyślij wiadomość na:
Łódź
Gdańska 47/49, bud. D
90-729 Łódź
Warszawa
Modra 92c
02-661 Warszawa
Skontaktuj się z nami Z przyjemnością odpowiemy
na Twoje pytania!
[contact-form-7 id="296" title="Formularz kontaktowy - Ogólny"]