Martyna Solińska
Strategy Director
Z branżą PR jestem związana od 2005 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w łódzkich i warszawskich agencjach public relations. Specjalizuję się w PR produktowym i korporacyjnym. Zaplanowałam i zrealizowałam kilkadziesiąt kampanii komunikacyjnych dla firm z branż m.in.: wyposażenia wnętrz, FMCG, outsourcingowej, IT, finansowej, reklamowej, HORECA, deweloperskiej, odzieżowej oraz prowadziłam działania PR na rzecz programów telewizyjnych.
Marcin Zieliński
Group Strategy Director
Socjolog z wykształcenia, strateg z zamiłowania.
Z branżą komunikacyjną jestem związany od 15 lat. Tworzyłem i wdrażałem strategię komunikacji m.in. dla ING, PKO BP, Aviva, KP, Inogy, Mondelez, Spedimo, Puckie Hospicjum pw. Św. Ojca Pio.
Mam na koncie statuetki w konkursie Effie oraz KTR. Od 2022 jestem wykładowcą Akademii LSPR
z zakresu content marketingu.
Maciej Tyran
Head of Design
Przygodę z reklamą zacząłem w 2007 od projektowania reklamy outdoorowej. Z biegiem czasu zdobywałem, doświadczenie pracując w kilku łódzkich agencjach. Pracowałem między innymi dla sieci Accor Hotel, eService, a także Portu Lotniczego w Łodzi. Za kluczowe kierunki w projektowaniu obrałem branding, komunikację wizualną marek oraz webdesign. Nie boję się wyzwań, także w innych dziedzinach projektowania graficznego. W 38Content Communication odpowiadam za organizację oraz rozwój oferty i portfolio Studia Projektowego.
Justyna Giers
PR&Communication Director
Moja przygoda z branżą rozpoczęła się w 2010 r., kiedy w ramach odbycia praktyk studenckich trafiłam do jednej z warszawskich agencji. I tak praca w PR stała się ważną częścią mojego życia – polubiłam to, co robię. Uwielbiam ciągłe poznawanie nowych osób, które inspirują i uczą – nie tylko na płaszczyźnie zawodowej.
Realizowałam liczne działania z zakresu PR produktowego i korporacyjnego. Szczególnie bliskie są mi kampanie o charakterze społeczno-edukacyjnym oraz projekty dla klientów z branży farmaceutycznej i medycznej. Obecnie mam okazję rozwijać się przy prowadzeniu kampanii contentowych.
Swoje doświadczenie zdobywałam koordynując projekty m.in. dla Centrum Medycznego Damiana, Bausch Health Poland (Diosminex, Hyal), Teva Pharmaceuticals Polska (Flegamina), Grupy Polpharma (kampania „Ciśnienie na życie”), Krajowej Rzemieślnicza Izby Optycznej, Sanofi (kampania „interAKTYWNIE po zdrowie”), Medicover Stomatologia, Medicover Szpital, Puckiego Hospicjum pw. Św. Ojca Pio Ks. Jana Kaczkowskiego, Whirlpool Polska.
Prywatnie jestem miłośniczką literatury polskiej (m.in. twórczości M. Hłaski, A. Osieckiej, O. Tokarczuk). Kocham kino (głównie dramaty, komediodramaty), teatr, długie spacery, morze i włoską kuchnię.
Justyna Kalinowska
PR&Communication Director
Mam ogromne szczęście, że to, co robię, jest również moją wielką pasją. Od ponad 8 lat działam w obszarach komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, employer brandingu, personal brandingu i CSR. Wykształcenie polonistyczne, językoznawcze oraz w zakresie komunikacji zewnętrznej zdobywałam na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytecie Łódzkim, a także Uniwersytecie Lublańskim w Słowenii. Ukończyłam również menedżerskie studia podyplomowe na Politechnice Łódzkiej. W trakcie wieloletniej pracy w łódzkich agencjach oraz wewnątrz korporacji tworzyłam i wdrażałam strategie z branż nieruchomości, IT, farmaceutycznej, outsourcingowej oraz ochrony środowiska dla klientów, takich jak: Grupa Skanska, Aflofarm Farmacja Polska, Marek Belka, Empik Foto, Iron Mountain Polska czy Instytut Ochrony Środowiska. Zawodowo skupiam się na rozwoju i poszerzaniu swoich kompetencji PR-owych i managerskich, a prywatnie spełniam się jako mama 2-letniej Anielki, dogloverka i miłośniczka podróży. Kocham zwiedzać, odkrywać i poznawać, zwłaszcza Azję i jej smaki kulinarne. Równie mocno uwielbiam Barcelonę, w której stawiałam pierwsze kroki jako PR-owiec.
Rafał Taranowski
Media Traffic & Buying Director
Od ponad dwudziestu lat pracuję na tzw. rynku mediów. Moim pierwszym żywiołem była telewizja, w której odkrywałem czym naprawdę jest komunikacja i jak to medium może pracować na potęgę marek komercyjnych. Kilka lat temu doświadczenia związane z telewizją wzbogaciłem o kolejne wyzwania i okazało się, że poza telewizją jest sporo tak samo efektywnych możliwości realizacji wyjątkowych kampanii promocyjnych. Realizacja projektów 360 stopni stała się faktem, a w prowadzonych działaniach pojawiło się także radio, outdoor oraz online. Negocjowanie warunków zakupu mediów zabiera mi mnóstwo czasu, ale zawsze trochę pozostaje na sport, Netflixa i relaks w ulubionej Azji.