Przeprowadziliśmy szereg działań w ramach inicjatywy Healthy Cities, która łączy wszystkie działania Grupy LUX MED z obszaru edukacji proekologicznej i prozdrowotnej. W ramach akcji komunikowaliśmy miesięczne wyzwanie, polegające na podejmowaniu aktywności fizycznej, którą da się przeliczyć na kroki. Projektem, który wpisuje się w kampanię Healthy Cities jest także Indeks Zdrowych Miast, czyli największy ranking oceniający kondycję 66 polskich miast.
Healthy Cities
Realizacja kampanii: strategia działań, proaktywne prowadzenie biura prasowego (indywidualne aranżacje, komentarze eksperckie, informacje prasowe), działania w mediach społecznościowych, przygotowanie webinaru, komunikacja z interesariuszami, budowanie sojuszy społecznych.
KPI
- Dotarcie z wyzwaniem Healthy Cities do 9 tys. osób
- Posadzenie blisko 80 tys. drzew (9 ha) w ramach wolontariatu pracowniczego
- Ponad 800 publikacji na temat akcji Healthy Cities w mediach, blisko 1,7 mln zasięgu i niemal 2 mln AVE
- Zbudowanie sojuszu z samorządami (66 miast na prawach powiatu) w ujęciu wypracowania Indeksu Zdrowych Miast (webinar, komunikacja SoMe, media lokalne)