Ogłoszenie partnerstwa technologicznego z liderem technologii branży motoryzacyjnej – Geely Holding – nie mogła przejść bez echa. Realizacja wydarzenia obejmowała przede wszystkim: rzetelne działania korporacyjne, budowanie eksperckości przedstawicieli EMP, a w szczególności budowaniu wiedzy społeczeństwa na temat słuszności projektu
Przyszłość motoryzacji jest elektromobilna
Realizacja kampanii: strategia działań, strategia pozycjonowania i przygotowanie ekspertów wewnętrznych, personal branding na LinkedIn, budowa sojuszy społecznych i pozyskanie ekspertów zewnętrznych, eventy korporacyjne w tym ogłoszenie partnera technologicznego projektu, z udziałem gości na poziomie ministerialnym, komunikacja antykryzysowa, współpraca z samorządem lokalnym, materiały wizerunkowe, prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych.
KPI
Ponad 40 redakcji biorących udział w konferencji, 400 publikacji (w tym 18 materiałów TV i ponad 50 radiowych), 15 mln dotarcia, ponad 3 mln AVE. Tylko w tygodniu od dnia konferencji!