Stworzenie nieszablonowej identyfikacji dla zawodu, jakim jest prawnik to naprawdę ciekawe zadanie. Dlatego, gdy Rafał zwrócił się do nas z prośbą o stworzenie wizerunku, który byłby jednocześnie profesjonalny i trafiał do jego grupy docelowej – influencerów – z chęcią podjęliśmy wyzwanie. Udało nam się stworzyć coś nieszablonowego, lekko artystycznego, ale nadal niestojącego w sprzeczności z powagą zawodu.
Identyfikacja i strona internetowa dla prawnika – Rafał Gondzio
Proces projektowy zaczęliśmy od spotkania z klientem, aby omówić szczegóły współpracy – wtedy powstały pierwsze pomysły, które dały nam podwaliny do dalszych działań. Omówiliśmy moodboard, pozwalający nam sprecyzować kierunek dalszych prac.
Następnym etapem były szkice logo, na podstawie których przygotowaliśmy trzy alternatywne wersje. Wybrane zostało oparte o nakładające się na siebie dymki nawiązujące do dialogu, linie symbolizujące tekst, kształt dłoni oraz inicjały klienta – R i G. Sam znak przyjął formę ambigramu – wygląda tak samo po przekręceniu go o 180 stopni. Kolorystyka jest bazowana na dwóch barwach, które po nałożeniu tworzą trzecią. Dodatkowo jako część identyfikacji został stworzony zestaw ikon bazujący na podobnych założeniach. W ramach identyfikacji przygotowaliśmy wizytówki i papier firmowy – także w wersji urzędowej – monochromatycznej.