#interAKTYWNIE po zdrowie

Zrealizowane działania:

  • Materiał w Pytaniu na Śniadanie – zapowiadający wydarzenia w Łodzi i Warszawie, przedstawiający atrakcje związane z tymi eventami.
  • Reklama w metrze – promocja wydarzenia poprzez emisję video.
  • Contentowa obecność projektu w Radiu Kolor – promocja wydarzenia poprzez wprowadzanie zagadnienia do rozmów z ekspertami, a także zorganizowanie konkursu dla słuchaczy oraz emisja wskazań sponsorskich.

Kampania #interAKTYWNIE to akcja zorganizowana przez firmę Sanofi. Przyjęła formę bezpośrednich spotkań z odbiorcami w ramach interaktywnych stref edukacyjnych w łódzkiej Manufakturze i warszawskim Blue City. Za pomocą nowoczesnych technologii m.in. hologramów, wirtualnej rzeczywistości, multimedialnych ekranów oraz ekspozycji zaprezentowane zostały zagrożenia cywilizacyjne, w tym m.in. stres, smog, dewastacja środowiska, czy otyłość.

W ramach kampanii 38Media swoje działania oparły o budowanie zasięgów za pomocą zapowiedzi wydarzenia w programie TVP2 Pytanie na Śniadanie, promocji eventów w warszawskim metrze oraz contentową obecność projektu w Radiu Kolor.

Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!

Wyślij wiadomość na:
Łódź
Gdańska 47/49, bud. D
90-729 Łódź
Warszawa
Modra 92c
02-661 Warszawa
Skontaktuj się z nami Z przyjemnością odpowiemy
na Twoje pytania!
Administratorem Twoich danych osobowych jest
38PR & CONTENT COMMUNICATION SP Z O O
90-729 Łódź, ul. Gdańska 47/49