Martyna Solińska
Strategy Director
Z branżą PR jestem związana od 2005 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w łódzkich i warszawskich agencjach public relations. Specjalizuję się w PR produktowym i korporacyjnym. Zaplanowałam i zrealizowałam kilkadziesiąt kampanii komunikacyjnych dla firm z branż m.in.: wyposażenia wnętrz, FMCG, outsourcingowej, IT, finansowej, reklamowej, HORECA, deweloperskiej, odzieżowej oraz prowadziłam działania PR na rzecz programów telewizyjnych.
Marcin Zieliński
Group Strategy Director
Socjolog z wykształcenia, strateg z zamiłowania.
Z branżą komunikacyjną jestem związany od 15 lat. Tworzyłem i wdrażałem strategię komunikacji m.in. dla ING, PKO BP, Aviva, KP, Inogy, Mondelez, Spedimo, Puckie Hospicjum pw. Św. Ojca Pio.
Mam na koncie statuetki w konkursie Effie oraz KTR. Od 2022 jestem wykładowcą Akademii LSPR
z zakresu content marketingu.
Maciej Tyran
Head of Design
Przygodę z reklamą zacząłem w 2007 od projektowania reklamy outdoorowej. Z biegiem czasu zdobywałem, doświadczenie pracując w kilku łódzkich agencjach. Pracowałem między innymi dla sieci Accor Hotel, eService, a także Portu Lotniczego w Łodzi. Za kluczowe kierunki w projektowaniu obrałem branding, komunikację wizualną marek oraz webdesign. Nie boję się wyzwań, także w innych dziedzinach projektowania graficznego. W 38Content Communication odpowiadam za organizację oraz rozwój oferty i portfolio Studia Projektowego.
Justyna Giers
Group Account Manager
Moja przygoda z branżą rozpoczęła się w 2010 r., kiedy w ramach odbycia praktyk studenckich trafiłam do jednej z warszawskich agencji. I tak praca w PR stała się ważną częścią mojego życia – polubiłam to, co robię. Uwielbiam ciągłe poznawanie nowych osób, które inspirują i uczą – nie tylko na płaszczyźnie zawodowej.
Realizowałam liczne działania z zakresu PR produktowego i korporacyjnego. Szczególnie bliskie są mi kampanie o charakterze społeczno-edukacyjnym oraz projekty dla klientów z branży farmaceutycznej i medycznej. Obecnie mam okazję rozwijać się przy prowadzeniu kampanii contentowych.
Swoje doświadczenie zdobywałam koordynując projekty m.in. dla Centrum Medycznego Damiana, Bausch Health Poland (Diosminex, Hyal), Teva Pharmaceuticals Polska (Flegamina), Grupy Polpharma (kampania „Ciśnienie na życie”), Krajowej Rzemieślnicza Izby Optycznej, Sanofi (kampania „interAKTYWNIE po zdrowie”), Medicover Stomatologia, Medicover Szpital, Puckiego Hospicjum pw. Św. Ojca Pio Ks. Jana Kaczkowskiego, Whirlpool Polska.
Prywatnie jestem miłośniczką literatury polskiej (m.in. twórczości M. Hłaski, A. Osieckiej, O. Tokarczuk). Kocham kino (głównie dramaty, komediodramaty), teatr, długie spacery, morze i włoską kuchnię.
Justyna Kalinowska
Group Account Manager
Mam ogromne szczęście, że to, co robię, jest również moją wielką pasją. Od ponad 10 lat działam w obszarach komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, personal brandingu i CSR. Wykształcenie polonistyczne, językoznawcze oraz w zakresie komunikacji zewnętrznej zdobywałam na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytecie Łódzkim, a także Uniwersytecie Lublańskim w Słowenii. Ukończyłam również menedżerskie studia podyplomowe na Politechnice Łódzkiej. W trakcie wieloletniej pracy w łódzkich agencjach oraz wewnątrz korporacji tworzyłam i wdrażałam strategie z branż nieruchomości, IT, farmaceutycznej, outsourcingowej oraz ochrony środowiska dla klientów, takich jak: Grupa Skanska, Aflofarm Farmacja Polska, Marek Belka, Empik Foto, Iron Mountain Polska, Kaufland Polska, USP Zdrowie, Instytut Ochrony Środowiska i wielu innych. Zawodowo skupiam się na rozwoju i poszerzaniu swoich kompetencji PR-wych, a prywatnie spełniam się jako mama małej Anielki, dogloverka i miłośniczka podróży. Kocham odkrywać i poznawać, zwłaszcza Stany i Azję. Równie mocno uwielbiam Barcelonę, w której stawiałam pierwsze kroki jako PR-owiec.
Patrycja Hatalska
Group Account Manager
Buduję i wzmacniam wizerunek marek na rynku, co przyczynia się do zwiększenia przychodów spółek. Jestem strategiem i ekspertem w zakresie marketingu produktowego, komunikacji i zintegrowanych działań 360 stopni. Doświadczenie zdobywałam pracując dla bardzo silnych marek z wielu branż, od FMCG (Heinz, Pudliszki), poprzez farmację (ROCHE) po retail (Vistula, Wólczanka, W.KRUK), a także marek premium (Rolex). Współpracowałam również z markami z branży nieruchomości oraz wyposażenia wnętrz. Na swoim koncie mam wiele udanych kampanii, które wyniosły te marki na pozycję lidera w swoich kategoriach, co bezpośrednio przełożyło się na wzrost biznesu, a co za tym idzie na wzrost cen akcji i zadowolenie akcjonariuszy. Mam ponad 20-letnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dotyczy to również CSR i projektów komunikacji wewnętrznej, nastawionej na budowanie pozytywnego wizerunku firmy w otoczeniu, jak i jako pracodawcy. W swojej karierze wprowadziłam wiele nowych produktów na rynek, przyczyniając się do rozwoju spółek, jak i branży, w której one działają. Mam ogromne szczęście, że praca jest moją pasją. Ukończyłam kierunek Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia Podyplomowe Public Relations na SGH w Warszawie.
Magdalena Galant
Group Account Manager
Posiadam 15-letnie doświadczenie w obszarze PR. Zrealizowałam wiele kampanii public relations dla firm z różnych branż, w tym finansowych i technologicznych. Pracowałam m.in. dla Grupy LUX MED, Grupy Atlas, Iron Mountain Polska, Lindorff SA, a także marek Gatta, Delecta, Hotpoint czy Indesit. Prowadziłam też działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. projekty dla Grupy LUX MED, IKEA oraz Whirlpool Polska. Realizowałam projekt Klimada 2.0 Instytutu Ochrony Środowiska. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Łódzkim oraz Podyplomowe Studia Dziennikarstwa i Public Relations na Uniwersytecie Wrocławskim. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz CSR/ESG.
Donata Urban
Group Account Manager
Posiadam wieloletnie doświadczenie z zakresu komunikacji biznesowej, zarządzania kryzysowego oraz relacji inwestorskich. W ostatnich latach byłam związana m.in. z CD PROJEKT oraz notowanym na londyńskiej giełdzie W.A.G payment solutions. Wcześniej z ramienia agencji wdrażałam i realizowałam strategie komunikacyjne dla klientów z branży biotechnologicznej, finansowej i nowych technologii. W 38Content Communication specjalizuję się w obsłudze projektów korporacyjnych i odpowiadam za obsługę działań m.in. dla Grupy Accor, Glovo, czy Electromobility Poland.
Rafał Taranowski
Media Traffic & Buying Director
Od ponad dwudziestu lat pracuję na tzw. rynku mediów. Moim pierwszym żywiołem była telewizja, w której odkrywałem czym naprawdę jest komunikacja i jak to medium może pracować na potęgę marek komercyjnych. Kilka lat temu doświadczenia związane z telewizją wzbogaciłem o kolejne wyzwania i okazało się, że poza telewizją jest sporo tak samo efektywnych możliwości realizacji wyjątkowych kampanii promocyjnych. Realizacja projektów 360 stopni stała się faktem, a w prowadzonych działaniach pojawiło się także radio, outdoor oraz online. Negocjowanie warunków zakupu mediów zabiera mi mnóstwo czasu, ale zawsze trochę pozostaje na sport, Netflixa i relaks w ulubionej Azji.