Poznaj
38 Content Communication

Nasz zespół to ponad 40-osobowa grupa zaangażowanych, pozytywnie nastawionych do życia osób, które swoją pracę wykonują z pasją i pełnym profesjonalizmem. Oto Zarząd i kadra managerska naszej agencji:

Katarzyna Życińska
CEO

Śmiało mogę powiedzieć, że jestem zakochana w mojej pracy. Od przeszło 20 lat mam szczęście pracować dla marek, które cenię i lubię. Współpracuję z ludźmi, którzy mnie inspirują i których szanuję. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyłam w holdingu mediowym EUROZET, grupie mediowej Starcom MediaVest oraz firmie FERAX, gdzie budowałam marketing dla marki GATTA. Marketing, reklama i PR to obszary, które cały czas mnie inspirują i podnoszą poprzeczkę do coraz ciekawszych działań.

Zbigniew Badziak
COO

Moim ulubionym medium od lat jest telewizja. Towarzyszyła mi od wczesnego dzieciństwa, ale zakochałem się w niej bez pamięci na początku lat 90-tych. Miałem to szczęście, że tuż po studiach trafiłem do TVP, która jako pierwsza zaczęła wyznaczać standardy na polskim rynku reklamy. Po 18 latach uznałem jednak, że czas na zmiany. W 2012 roku zająłem się własną działalnością doradczo-konsultingową. Moją kolejną miłością stał się product placement, a następnie PR.

Grzegorz Jarosz
CFO

Z branżą reklamową i mediami jestem związany od 1995 roku, a więc tak naprawdę od początku jej istnienia w Polsce. Pierwsze doświadczenie zdobywałem, pracując w Radiu Zet i Starcom MediaVest Group. Następnie tworzyłem sprzedaż regionalną Grupy TVN i budowałem jedną z pierwszych firm zajmujących się na rynku polskim działaniami product placement. Uwielbiam wskaźniki mediowe, excel i ciągi liczb. Pasjonują mnie nowe trendy w mediach. Nie lubię stać w miejscu.

Anna Sambor - Managing Director
Anna Sambor
Managing Director
Mam ponad 20-letnie doświadczenie głównie z obszaru marketingu i sprzedaży, które zdobywałam w międzynarodowych korporacjach takich jak Unilever czy PepsiCo, ale również w polskich spółkach jak Bakalland czy Bakoma. Jestem autorką szeregu innowacji produktowych i komunikacyjnych przyczyniających się do wzmacniania pozycji rynkowej marek, za które odpowiadałam. Kreowałam trendy spożywcze np. modę na bakalie. Jestem absolwentką Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Prywatnie jestem miłośniczką wszystkiego, co jest związane z Włochami. Pasjonuję się także rękodzielnictwem.
Martyna Solińska - Strategy Director
Martyna Solińska
Strategy Director
Z branżą PR jestem związana od 2005 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w łódzkich i warszawskich agencjach public relations. Specjalizuję się w PR produktowym i korporacyjnym. Zaplanowałam i zrealizowałam kilkadziesiąt kampanii komunikacyjnych dla firm z branż m.in.: wyposażenia wnętrz, FMCG, outsourcingowej, IT, finansowej, reklamowej, HORECA, deweloperskiej, odzieżowej oraz prowadziłam działania PR na rzecz programów telewizyjnych.
Rafał Taranowski - Media Traffic & Buying Director
Rafał Taranowski
Media Traffic & Buying Director
Od ponad dwudziestu lat pracuję na tzw. rynku mediów. Moim pierwszym żywiołem była telewizja, w której odkrywałem czym naprawdę jest komunikacja i jak to medium może pracować na potęgę marek komercyjnych. Kilka lat temu doświadczenia związane z telewizją wzbogaciłem o kolejne wyzwania i okazało się, że poza telewizją jest sporo tak samo efektywnych możliwości realizacji wyjątkowych kampanii promocyjnych. Realizacja projektów 360 stopni stała się faktem, a w prowadzonych działaniach pojawiło się także radio, outdoor oraz online. Negocjowanie warunków zakupu mediów zabiera mi mnóstwo czasu, ale zawsze trochę pozostaje na sport, Netflixa i relaks w ulubionej Azji.
Paweł Kiszycki - Digital Strategist
Paweł Kiszycki
Digital Strategist
Jestem Digital Managerem z 12-letnim doświadczeniem w tworzeniu i realizacji projektów digitalowych i mediowych oraz rozwijaniu nowych produktów. Jestem wszechstronnym ekspertem, który łączy kompetencje zdobyte w TVN, Allegro, a także w największych domach mediowych. Pracowałem dla dużych polskich i międzynarodowych klientów, w tym dla marek Prymat, Komputronik, Beko, Milka, Procter&Gamble, Unilever, Visa, Mars, czy Coca-Cola. Doświadczenie zdobywałem również w TVN, gdzie prowadziłem kompleksowe projekty dla takich marek jak BPH (Zwykły Bohater) czy Milka (Moje miasto się przytula). Odpowiadałem też za rozwój produktu online, wprowadzając przy współpracy działu IT, nowe formy reklamowe video. Śmiało mogę powiedzieć, że jestem digitalowcem z powołania, który swoją pracę traktuje jako pasję.
Marcin Sabała - Group Account Manager
Marcin Sabała
Group Account Manager
Specjalizuję się w zakresie budowania wizerunku firm oraz marek, a także w organizowaniu eventów – również tych nietypowych. Posiadam bogate doświadczenie w zakresie PR-u korporacyjnego i produktowego, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz sponsoringu sportu. W ramach pracy zawodowej tworzyłem i realizowałem kampanie dla firm z wielu branż, m.in. chemii budowlanej, telekomunikacyjnych, IT, farmaceutycznych, energetyki i odnawialnych źródeł energii. W 38Group odpowiadam za kompleksową obsługę PR m.in.: Grupy Atlas czy Accor (Grupa Orbis). Jestem miłośnikiem desek – latem kitesurfingu i wakeboardingu, a zimą nart.
Justyna Kalinowska - Group Account Manager
Justyna Kalinowska
Group Account Manager
Mam ogromne szczęście, że to, co robię, jest również moją wielką pasją. Od ponad 8 lat działam w obszarach komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, employer brandingu, personal brandingu i CSR. Wykształcenie polonistyczne, językoznawcze oraz w zakresie komunikacji zewnętrznej zdobywałam na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytecie Łódzkim, a także Uniwersytecie Lublańskim w Słowenii. Ukończyłam również menedżerskie studia podyplomowe na Politechnice Łódzkiej. W trakcie wieloletniej pracy w łódzkich agencjach oraz wewnątrz korporacji tworzyłam i wdrażałam strategie z branż nieruchomości, IT, farmaceutycznej, outsourcingowej oraz ochrony środowiska dla klientów, takich jak: Grupa Skanska, Aflofarm Farmacja Polska, Marek Belka, Empik Foto, Iron Mountain Polska czy Instytut Ochrony Środowiska. Zawodowo skupiam się na rozwoju i poszerzaniu swoich kompetencji PR-owych i managerskich, a prywatnie spełniam się jako mama 2-letniej Anielki, dogloverka i miłośniczka podróży. Kocham zwiedzać, odkrywać i poznawać, zwłaszcza Azję i jej smaki kulinarne. Równie mocno uwielbiam Barcelonę, w której stawiałam pierwsze kroki jako PR-owiec.
Marta Bełza - Group Account Manager
Marta Bełza
Group Account Manager
Przez kilka lat byłam dziennikarką, więc wiem, jak skutecznie rozmawiać z mediami. Lubię nowe wyzwania i tematy, dlatego chętnie podejmuję się prowadzenia bardzo różnorodnych projektów. Specjalizuję się w PR korporacyjnym, B2B i kryzysowym. Wielką frajdę sprawiają mi też działania z obszaru CSR oraz prowadzenie komunikacji dla instytucji kulturalnych. Największy plus mojej pracy? Kontakt z ludźmi oraz możliwość współpracy z fantastycznym i zaangażowanym zespołem. Po godzinach nałogowo czytam (głównie literaturę faktu), oglądam filmy dokumentalne i przemierzam Warszawę szlakiem murali.
Agnieszka Cieślarek  - Media Production Manager
Agnieszka Cieślarek
Media Production Manager
Od ponad 10 lat zawodowo związana jestem z działaniami komunikacyjnymi i contentowymi dla marek. Pracowałam dla firm z branż FMGC, wnętrzarskich, kosmetycznych, hotelarskich, motoryzacyjnych, farmaceutycznych czy turystycznych. Odpowiadałam również za kampanie społeczne i edukacyjne. Specjalizuję się w działaniach contentowych, organizacji niestandardowych akcji specjalnych, produkcji contentu oraz produkcji filmowej. Inspiruje mnie… życie, dlatego uważam, że skuteczne kampanie powinny opierać się na naszych codziennych doświadczeniach i ludzkich historiach. Z wykształcenia jestem filmoznawcą i jak to zwykle bywa w tym przypadku: kocham kino, dlatego angażuję się również w projekty związane z produkcją filmów dokumentalnych i ich promocją. Po godzinach czytam dobre reportaże i piszę historie, niekoniecznie do szuflady.
Maciej Tyran - Head of Design
Maciej Tyran
Head of Design
Przygodę z reklamą zacząłem w 2007 od projektowania reklamy outdoorowej. Z biegiem czasu zdobywałem, doświadczenie pracując w kilku łódzkich agencjach. Pracowałem między innymi dla sieci Accor Hotel, eService, a także Portu Lotniczego w Łodzi. Za kluczowe kierunki w projektowaniu obrałem branding, komunikację wizualną marek oraz webdesign. Nie boję się wyzwań, także w innych dziedzinach projektowania graficznego. W 38 Content Communication odpowiadam za organizację oraz rozwój oferty i portfolio Studia Projektowego.
Sprawdź nasze kompetencje

Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!

Wyślij wiadomość na:
Łódź
Gdańska 47/49, bud. D
90-729 Łódź
Warszawa
Modra 92c
02-661 Warszawa
Skontaktuj się z nami Z przyjemnością odpowiemy
na Twoje pytania!

Administratorem Twoich danych osobowych jest
38PR & CONTENT COMMUNICATION SP Z O O
90-729 Łódź, ul. Gdańska 47/49