Do rany przyłóż

VALEANT – MaxiBiotic

Zrealizowane działania:

  • Lokowanie produktu w formatach śniadaniowych Pytanie na Śniadanie i Dzień Dobry TVN (felietony oraz relacje LIVE).
  • Kampania rekomendacji treści – promocja treści edukacyjnych zawartych na witrynie niemusicitoprzeszkadzac.pl
  • Kampania influencerska z udziałem średniozasięgowych instagramerów

W ramach holistycznej kampanii Do Rany Przyłóż, prowadzonej przez 38Group dla marki MaxiBiotic należącej do Grupy Valeant, 38Media przygotowało serię 7 lokowań produktów w wakacyjnych wydaniach programów śniadaniowych – Pytanie na Śniadanie i Dzień Dobry TVN. W ramach każdego z programów realizowane były trzy wejścia z widocznym brandingiem. Zrealizowane zostały felietony wyjazdowe ze schronisk, wejścia na żywo ze studia, a także wejścia na żywo z prognoz pogody. W ramach kampanii, do współpracy zostali zaproszeni ratownicy z Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego oraz ratownicy medyczni, którzy występowali jako eksperci we wspomnianych materiałach. Działania 38Media koncentrowały się także na promocji treści internetowych wśród określonych grup docelowych na wysokozasięgowych, horyzontalnych portalach.

Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!

Wyślij wiadomość na:
Łódź
Gdańska 47/49, bud. D
90-729 Łódź
Warszawa
Modra 92c
02-661 Warszawa
Skontaktuj się z nami Z przyjemnością odpowiemy
na Twoje pytania!
Administratorem Twoich danych osobowych jest
38PR & CONTENT COMMUNICATION SP Z O O
90-729 Łódź, ul. Gdańska 47/49