Trendbook. Jedzenie w centrum uwagi

Opowieści o trendach generują dyskusję.

Lata historii i doświadczeń pokazują, że jedzenie zmienia się wraz ze zmianami stylu życia, niezwykłymi odkryciami geograficznymi czy rozwojem nowych technologii. W ten sposób zmianie co jakiś czas ulegają nasze kulinarne upodobania, ulubione składniki lub smaki. W publikacji pokazujemy, że każde pokolenie ma swoje kulinarne momenty i tendencje. Wiele smaków i potraw zupełnie zniknęło z naszego menu – to właśnie jest doskonałym znakiem naszej transformacji społecznej i kulturalnej.
(ze wstępu do wydawnictwa, cytat Zuzanna Skalska).

Wydawnictwo stało się doskonałym pretekstem i narzędziem w rozmowach z dziennikarzami. Pozwoliło nam wspólnie wygenerować trendy, które są najważniejsze dla Klienta. Stało się również idealnym narzędziem w działaniach wizerunkowych i korporacyjnych.