„The Voice of Poland” to wyjątkowy program muzyczny, który odniósł spektakularny sukces na świecie. Polska edycja obecna jest na antenie Dwójki od 2011 roku i cały czas cieszy się ogromną popularnością. Dzięki Trenerom oraz współpracującym z nimi sztabem specjalistów, utalentowani, debiutujący wokaliści robią milowy krok w swojej karierze. Sukces po udziale w „The Voice” odnieśli m.in. Rafał Brzozowski, Mateusz Ziółko, Sarsa, Natalia Nykiel, Kasia Sawczuk, Kamil Bijoś, Filip Lato czy Marta Gałuszewska.
The Voice of Poland
Relacje z dziennikarzami to klucz do sukcesu
Jakie są nasze cele?






Uczestnicy
Prowadzona przez nas komunikacja opierała się na pozycjonowaniu uczestników zarówno w mediach ogólnopolskich, jak i regionalnych. Postawiliśmy na indywidualne spotkania i rozmowy z dziennikarzami, a także aranżowanie materiałów prasowych, radiowych i telewizyjnych.

Trenerzy i Prowadzący
Corem naszych działań była również komunikacja nowych i obecnych Trenerów, a także grona prowadzących w kontekście pełnionych ról w programie. Dzięki aktywnemu kontaktowi z dziennikarzami dotarliśmy do niemal wszystkich segmentów pism i czasopism w Polsce.




Agencja na planie
Podczas nagrywania poszczególnych odcinków tworzyliśmy i zbieraliśmy content pr-owy. Aranżowaliśmy oraz przeprowadzaliśmy wywiady z Trenerami, gośćmi specjalnymi np. Years&Years, Tomem Odellem czy Alice Merton, a także koordynowałyśmy wizyty dziennikarzy podczas odcinków Live.



Press Junket
Organizowane przez nas konferencje prasowe pozwalały zaproszonym gościom na własne oczy zobaczyć, jak wygląda aranżacja studia oraz praca na planie. Dzięki tym spotkaniom mogliśmy dotrzeć do określonej grupy docelowej, a także angażować dziennikarzy w dyskusje z Trenerami, prowadzącymi i produkcją programu.

Efekty naszych działań

Statystyki
W 2018 roku wygenerowaliśmy 7 422 publikacji w różnego rodzaju mediach, które osiągnęły kwotę ekwiwalentu reklamowego (AVE) na poziomie niemal 45 milionów złotych. Uzyskanie takich wyników zawdzięczamy utrzymywaniu dobrych relacji z mediami, stałemu kontaktowi z dziennikarzami oraz tworzeniu atrakcyjnych i angażujących tekstów.

Zaaranżowane materiały
Zajmując się obsługą PR dla programu „The Voice of Poland”, aranżowaliśmy wiele wywiadów z Trenerami oraz uczestnikami, dotyczących uczestnictwa w muzycznym talent show. W 2018 roku był to m.in. wywiad z Michałem Szpakiem w magazynie Gala, Patrycją Markowską w Cosmopolitanie czy Grzegorzem Hyżym w magazynie Gentelman.
Komunikacja prowadzona przez nas dla „The Voice of Poland” pozwoliła zbudować marce serdeczne i trwałe relacje z dziennikarzami, a także rozpoznawalność i zainteresowanie programem wśród telewidzów. Promowanie sylwetek Trenerów, uczestników, prowadzących i gości specjalnych zaowocowało bardzo dużą ilością publikacji. Dotarliśmy do największych tytułów prasowych i portali internetowych ogólnopolskich oraz do prasy i portali regionalnych. Publikacje na temat programu pojawiały się regularnie i z dużą częstotliwością. Ich wydźwięk był pozytywny.