Bakalland to lider rynku bakalii, który od ponad 26 lat specjalizuje się w kategorii bakalii i batonów zbożowych. Odpowiadając na potrzeby konsumentów, nieustannie dostosowuje ofertę do zmieniających się trendów w kategorii FMCG. W swojej ofercie posiada owoce, pestki oraz suszone owoce zarówno z polskich ziem, jak i najdalszych, słonecznych zakątków Ziemi, tj. Kolumbii, USA, Turcji, Chile czy Peru, a także szeroką ofertę batonów zbożowych.
Święta z Bakalland
Siła świątecznej rekomendacji w mediach i blogosferze
Jakie są nasze cele?





Współpraca z jakościowymi blogerami
W ramach akcji świątecznej, Blogerzy, z którymi podjęliśmy współpracę, przygotowali propozycje świątecznych dań z wykorzystaniem tradycyjnych w tym czasie bakalii. Marka zauważalna była zarówno w treści przepisu, jak i na zdjęciach.



Budowanie wizerunku
Dziennikarze oraz Blogerzy zostali adresatami ekspresowej wysyłki świątecznej, w której otrzymali najbardziej popularne bakalie wykorzystywane na świątecznym stole.

Uplasowanie marki w najważniejszych mediach
Publikacje w takich mediach jak Claudia Święta, Claudia, Gala Men, Zwierciadło.pl, Interia.pl, Styl.pl, Polska The Times, Poradnik Domowy, Moje Gotowanie, Przyślij Przepis, Życie na Gorąco, Dobry Tydzień, Tele Tydzień, Ohme.pl, Gazeta Krakowska, Będę Mamą, Takie jest życie, Cienie i blaski, Good Food Polska, Weranda Country, Dobre Rady, Zdrowie, FoodandKitchen.pl czy Ugotuj.to.

Świąteczne konkursy kulinarne
Zwycięzcy konkursów otrzymali paczki z produktami Bakalland przydatnymi w świątecznych przygotowaniach. Konkursy odbyły się w takich mediach jak Justasalad.pl, Ugotuj.to oraz FoodandKitchen.pl

Efekty naszych działań

Liczba publikacji i AVE
Akcja świąteczna w mediach przyniosła wyniki na poziomie ponad 12 500 000 dotarcia oraz niemal 1 700 000 zł ekwiwalentu reklamowego. W listopadzie i grudniu Bakalland pojawił się w ponad 43 publikacjach prasowych, które w swojej tematyce nawiązywały do Świąt. W grudniu pojawiło się 135 publikacji w Internecie poruszających naszą tematykę. Wśród najważniejszych tytułów znalazły się m.in. Poradnik Domowy, Moje Gotowanie, Przyślij Przepis, Życie na Gorąco, Dobry Tydzień, Tele Tydzień, Gazeta Krakowska, Będę Mamą, Takie jest życie, Cienie i blaski, Good Food Polska, Weranda Country, Dobre Rady, Zdrowie, Claudia Święta, Claudia, Gala Men, Zwierciadło.pl, Interia.pl, Styl.pl, FoodandKitchen.pl, Ugotuj.to, Polska The Times czy Ohme.pl

Social Media
Łączne zasięgi blogerów, z którymi podjęliśmy współpracę wyniosły przeszło 315 000 użytkowników na Instagramie oraz ponad 200 000 użytkowników na Facebooku. Materiały świąteczne, w których pojawiała się marka Bakalland, wygenerowały polubienia na poziomie 5900 na Instagramie oraz 600 reakcji na Facebooku.
w mediach i blogosferze
W akcji świątecznej wykorzystaliśmy potencjał grupy Influencerów, których codzienne wybory komunikowane w kanałach społecznościowych są źródłem rekomendacji i inspiracji dla szerokiego grona odbiorców. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zmniejszanie dystansu pomiędzy odbiorcą a blogerem pozytywnie wpływa na codzienne decyzje konsumentów i konkretne wybory. Nasze działania w mediach i skuteczne media relations pokazują, że Święta to nadal ważny czas dla branży spożywczej.