Grupa Tubądzin jest jednym z największych producentów płytek ceramicznych w Polsce. Posiada 3 fabryki, w tym najnowocześniejszy w tej części Europy zakład zlokalizowany w Sieradzu. Jest pierwszym polskim producentem wielkoformatowych gresów sięgających rozmiarami 120×240 cm. Współpracuje z artystami i projektantami, m.in. Maciejem Zieniem i Dorotą Koziara. Jej produkty eksportowane są do ponad 50 państw na świecie. Rocznie wytwarza ok. 15 mln metrów kwadratowych płytek.
Precyzja i ponadczasowe rozwiązania
Jakie są nasze cele?





Artyzm w architekturze
Prowadzona przez nas komunikacja współpracy Grupy Tubądzin z wybitnym projektantem mody Maciejem Zieniem opierała się na inspirowaniu dziennikarzy innowacyjnym podejściem do projektowania płytek, polegającym na łączeniu świata mody ze światem designu. Projektant obecny był podczas wielu wydarzeń firmowych, a my aktywnie uczestniczyliśmy w organizowanych przez niego pokazach mody.



Pasjonujące spotkania
Liczne eventy pozwalały zapraszanym gościom dotknąć i na własne oczy zobaczyć, jak wygląda design kreowany przez Ceramikę Tubądzin, a także zapoznać się z wizją marki na kreowanie przestrzeni. Wydarzenia cechowały się dużą rozpiętością tematyczną – od branżowych, skierowanych do specjalistów w zakresie architektury i budownictwa, aż po inspiracyjne spotkania z artystami i projektantami.




Wśród gwiazd
Współpraca z gwiazdami oraz influencerami pomagała budować pozytywny wizerunek marki. Dzięki niej mogliśmy dotrzeć do określonej grupy docelowej, angażować się w dyskusje z fanami i zbierać opinie na temat oferty Ceramiki Tubądzin.




Zawsze w punkt
Odpowiednia selekcja tytułów prasowych oraz wysokiej jakości materiały graficzne pozwoliły dotrzeć do określonej grupy docelowej, prezentując portfolio Ceramiki Tubądzin. Tworzone przez nas reklamy oraz artykuły branżowe zamieszczane były w najbardziej prestiżowych tytułach, a harmonogramy publikacji dopasowane były do aktualnych wydarzeń z życia firmy.

Efekty naszych działań

Statystyki
W 2018 roku wygenerowaliśmy 900 publikacji w różnego rodzaju mediach, które dotarły do ok. 20 milionów odbiorców, osiągając kwotę ekwiwalentu reklamowego (AVE) na poziomie 20 milionów złotych. Uzyskanie takich wyników zawdzięczamy utrzymywaniu dobrych relacji z mediami, stałemu kontaktowi z dziennikarzami oraz tworzeniu merytorycznych i angażujących tekstów.

Zaaranżowane materiały
Współpracując z Grupą Tubądzin, aranżowaliśmy wiele wywiadów z gwiazdami oraz przedstawicielami marki, dotyczących wyjątkowych wydarzeń z życia firmy. W 2018 roku był to m.in. wywiad z Katarzyną Zielińską na portalu onet.pl, Maciejem Zieniem w Label Magazine czy Amadeuszem Kowalskim, Wiceprezesem Zarządu Grupy Tubądzin w magazynie Łazienka.

Eventy
2018 rok to także liczne eventy, podczas których działaliśmy razem z Grupą Tubądzin. Były to m.in. targi branżowe Cersaie w Bolonii, które wspieraliśmy komunikacyjnie, Warsaw Home w Warszawie, a także autorskie projekty marki – Gala Tubądzin Design Awards oraz cykl inspiracyjnych spotkań Tubądzin Design Days. W związku z każdym z tych wydarzeń prowadziliśmy szereg zintegrowanych działań komunikacyjnych. Tworzyliśmy m.in. dedykowane materiały prasowe, zapraszaliśmy na wydarzenia dziennikarzy, gwiazdy i influencerów, a także aranżowaliśmy indywidualne wywiady z przedstawicielami Grupy Tubądzin oraz projektantami i architektami.