Bakalland

Zakres działań:

  • Promocja wybranych grup produktowych poprzez product placement w programach Mam Talent, Superdzieciak i Domówka oraz kulinarnego show Bake Off – Ale Ciacho.

Działania 38Media realizowane dla marki Bakalland koncentrowały się wokół realizacji lokowania produktów w programach rozrywkowych Mam Talent – cały cykl programów (TVN), Superdzieciak – cały cykl programów (TVP), Domówka (platforma Player) oraz Bake Off – Ale Ciacho (TVP).  Ich celem było wypromowanie bakalii jako pysznego dodatku do pieczenia, a także zaprezentowanie produktów Bakalland jako zdrowej przekąski dla każdego. Szczególnie ważną w tym procesie była potrzeba  zmian w postrzeganiu bakalii, które stały się ważnym produktem przekąskowym (BA!, Chwyć i jedz!) i tak właśnie są one pozycjonowane we wszystkich audycjach.

Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!

Wyślij wiadomość na:
Łódź
Gdańska 47/49, bud. D
90-729 Łódź
Warszawa
Modra 92c
02-661 Warszawa
Skontaktuj się z nami Z przyjemnością odpowiemy
na Twoje pytania!

Administratorem Twoich danych osobowych jest
38PR & CONTENT COMMUNICATION SP Z O O
90-729 Łódź, ul. Gdańska 47/49