ATLAS Akcja #KaskDlaMistrza

ATLAS Akcja #KaskDlaMistrza

W sezonie zimowym 2017/2018 odbyła się specjalna akcja #KaskDlaMistrza organizowana przez firmę ATLAS, która jest głównym sponsorem polskiego skoczka narciarskiego Kamila Stocha. W nawiązaniu do hasła „zaginął kask Mistrza” wspólnie z fanami wybraliśmy nowy wzór kasku dla skoczka, na którym miało pojawić się prawie 13 tysięcy zdjęć przesłanych przez fanów poprzez specjalną stronę www akcji. Kamil Stoch pojawił się na skoczni w zaprojektowanym kasku podczas Zawodów Pucharu Świata w Zakopanem 27 stycznia 2018 roku.

Głównym kanałem komunikacyjnym dla kampanii Kask Dla Mistrza był profil na Facebooku firmy ATLAS. Wraz z fanami poszukiwaliśmy zaginionego kasku Kamila. Akcja podzielona była na dwa etapy – w pierwszym z nich, poprzez działania social media, użytkownicy oddawali głosy na jeden z trzech projektów nowego kasku dla Kamila Stocha. Do kampanii wykorzystaliśmy kilkanaście różnych kreacji, w tym krótkie video z Mistrzem w roli głównej, gify, a także posty przekierowujące na stronę głosowania.

Efekty:
Łącznie pozyskaliśmy ponad 33 tysiące głosów oddanych na trzy projekty kasków.
W drugim etapie akcji #KaskDlaMistrza zbieraliśmy zdjęcia, które trafiły na kask Mistrza. Łącznie zebraliśmy ponad 12 300 zdjęć w ciągu 7 dni.
Kampania 38Digital przeprowadzona na profilu facebookowym ATLAS osiągnęła zasięg 2 059 500 użytkowników.

Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!

Wyślij wiadomość na:
Łódź
Gdańska 47/49, bud. D
90-729 Łódź
Warszawa
Modra 92c
02-635 Warszawa
Skontaktuj się z nami Z przyjemnością odpowiemy
na Twoje pytania!

Administratorem Twoich danych osobowych jest
38PR & CONTENT COMMUNICATION SP Z O O
90-729 Łódź, ul. Gdańska 47/49