Jak nauczyliśmy Polaków, że butelki zwrotne należy zwracać?

Wielkie zmiany zaczynają się od małych kroków. Jednak by zrobić pierwszy krok potrzebna jest iskra inicjująca. Taką eko-iskrą była kampania Efekt 1 Butelki, która zachęcała ludzi do recyklingu szklanych opakowań zwrotnych.

Realizacja kampanii: postawialiśmy na świat widziany przez pryzmat szklanej butelki zwrotnej. Futurystyczne konotacje przypominają, że eko to nie tylko tu i teraz, ale i przyszłość. Dobór kanałów z focusem na influencerów, miał pozwolić na działania edukacyjne i storytellingowe w grupie 18+. Podjęliśmy także  dialog z mediami. Ważne było także to, by ambasadorami wiedzy o butelkach zwrotnych zostali pracownicy KP.

KPI

  • Dotarcie PR do 4,6 mln osób i 500+ publikacji w zaledwie 2 miesiące
  • Blisko 30 zaangażowanych influencerów, 12 tys. wypełnionych ankiet w SoMe
  • 300 zaangażowanych pracowników
  • Nominacje do nagród: Golden Arrow (kategoria: kampania społeczna), Złote Spinacze (kategoria Research&Insight)

Zobacz case study

Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!

Wyślij wiadomość na:
Łódź
Gdańska 47/49, bud. D
90-729 Łódź
Warszawa
Modra 92c
02-661 Warszawa
Skontaktuj się z nami Z przyjemnością odpowiemy
na Twoje pytania!
[contact-form-7 id="296" title="Formularz kontaktowy - Ogólny"]